Geoblog.pl    jacekl    Podróże    Birma vel Myanmar 2015    Take off

Take off

Polska, Warszawa

Jestem na Okęciu. Bardzo dziekuje Tomkowi za podwózkę. Jakoś dziś mało ludzi i wszystko przebieglo sprawnie. Mój podróźny przyjaciel juź nabyty wiec pozostało oczekiwanie. Z atrakcji tylko to że nie zapakowano mi zakupu w folie security i musiałem się upomnieć. Jak by ktoś był greenhornem to miałby kłopoty, potencjalnie oczywiście. Bo w Doha nigdy nikt mnie nie kontrolował pod względem ttych substancji. Szkoda źe samemu bo nie mam dobrych wspomnień z lotów samemu ( odsyłam do wcześniejszych blogów). Zobaczymy jak jest Wifi w Birmie, słyszałem, źe nie najlepiej. Więc relaje mogą byćrwane. Druga sprawa to Piotr i jego program wycieczki, tj max zwiedzania zero czasu na nieróbstwo. Ma to swoje wizualne zalety ale nie ma czasu na pisanie bo modlę się o sen☺
Póki co czekam na wejście na pokład Qatar Airways. A oni tak skrzywdzili naszych..... Skąd mogłem wiedziec 6 miechow temu

Uwaaga generalna: bardzo prosze o wyozumiałość lingwistyczną bo pracuje na tablecie. Np nacisniecie z dłużej powoduje ź a nie ż. Ź trzeba przesunąć w bok co nie zawsze sie udaje. Więc nie zawsze forma wynika ze stanu autora. Hej