Geoblog.pl    jacekl    Podróże    Wietnam/Kambodża/Tajlandia_2010/11    Good boys go to heaven bad to Pattaya

Good boys go to heaven bad to Pattaya

Tajlandia, Pattaya

W ramach walki z nuda wynajelismy sobie lodz i poplynalismy na okoliczne wyspy. Jesli bedziecie mieli ochote na taka wycieczke to cena nie powinna byc wyzsza niz 2500 batow na wynajem od 9.00 do 16.00. Mozna taniej ale wtedy bedzie mniejsza lodka co oczywiscie przy 9 osobach nie przeszkadza ale w naszym przypadku Panstwo Martinezowie musieli sobie pospac i mniejsze lodki wyplynaly a zostaly wieksze i drozsze. Przylaczyla sie do nas para z Anglii i bylo dzieki temu taniej.
Poplynelismy na wyspe fonetycznie wymawianej jak Kossak. Prywatna wysepka nieduza z piekna plaza i lazurowa woda brakowalo tylko palmy pochylonej nad brzegiem. Wparowalismy z wlasnym zarciem i piciem co spotkalo sie z oburzeniem obslugi i proba niedopuszczenia do pobytu na plazy ale kilka kupionych w barze piw (po 10 zl) zalagodzilo sytuacje.
Piekny dzien na przepieknej plazy, Cisza, spokoj bez skuterow sprzedawcow - bajka.
Wieczorem w naszym hotelu mily miejsce balet tzn wynajto DJ zalozono swiatla i przyjechaly kolumny ktorych ACDC by sie nie powstydzilo. Lomot byl taki, ze plaby w zebach sie luzowalu. W sumie nic specjalnego czesto w hotelach sa imprezy ale nasz chotel to kamienica wcisnieta pomiedzy inne budynki o szerokosci moze 6 m. I cala impreza odbywala sie w recepcji i na ulicy do 2 w nocy mozna bylo zapomniec o snie. Posiedzialem chwile i popatrzylem jak bawi sie okoliczna ludnosc bo bawili sie glownie lokalsi. I w sumie nie odbiega to w niczym od naszych baletow z tym ze oni mniej pija:) Tuz obok naszego hotelu byl klub dla gayow, mozna bylo skonac patrzac jakie numery wyczynial koles majacy za zadanie zapraszac gosci - klasyk Bu Ba, gesty, kroki glos.
Poszlismy jeszcze ostatni raz na Walking Street ale to sie podoba tylko za pierwszym razem potem meczy chyba ze ktos lubi mieszanke promenady w Miedzyzdrojach z dzielnica czerwonych latarni. Patryka zmoglo slonce, Piter postanowil jednak spac przy kojacych dzwiekach techno za oknem a my ze Stasiem i martinezami wypilismy ostatnie wspolne piwo. Jutro jedziemy sami z Piotrem poogladac Bangkok - Pattaya nas zmeczyla. grupa rozrywkowa postanowila wynajac scigacze za 110 zl/dobe. Chyba chca sprawdzic jak dziala opieka zdrowotna w Tajlandii, choc patrzac na te motory to chyba jednak nie do konca chodzi im o opieke zdrowotna....